I already miss him

dålig uppdatering idag, men jag har haft mina anledningar till det. Har varit hos pojkvännen hela dagen och när jag är med sin Love så vill man juh inte precis blogga, utan mysa en massa. Men det vet ni nog, tjejer och killar. Jag har i alla haft en underbar dag och jag saknar min Love redan, galet mycket. Inte lätt att bo långt ifrån varandra. Men får hålla om en kudde och fantisera mig bort till hans armar. Jag hoppas ni haft en bra fredags dag och kommer fortsätta ha en trevlig kväll. Imorgon kommer det mer smaskiga kläder och klänningar. Ni annar inte hur mycket jag hittat och det finns en som jag är helt förälskad i. Men titta in imorgon så får ni se.


Så förbaskat söt.=)

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHAHAHAHHA bilden!!

2010-02-18 @ 19:36:43
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0